SBLC is opgestart in 2018 door vier ondernemers met ieder jarenlange ervaring binnen het beheren van vastgoed, bouwkostenmanagement, automatisering en planvorming van klimaat- en energiedoelstellingen. Inmiddels uitgegroeid tot een team van zes. We stellen ons graag even aan je voor.
Aart is een ondernemer, optimist en levensgenieter. Aart weet vanuit zijn ervaring als architect hoe de eisen en wensen van gebouweigenaren omgezet kunnen worden in gebouwinformatie waarmee leveranciers offertes kunnen opstellen en verduurzamingsprojecten kunnen uitvoeren. Hij houdt van het in hun kracht zetten van mensen; individueel of in teams. Hij heeft een voorliefde voor complexe bouwvraagstukken die hij met zijn creatieve talenten behapbaar maakt.
Edgar weet als ervaren bouwkostenmanager welke gebouwinformatie belangrijk is voor het kostenbewust en resultaatgericht uitvoeren van de verduurzaming van bestaande gebouwen. Daarnaast is Edgar degene die structuur brengt in de meest complexe projecten. Als rekenwonder binnen de club is hij degene achter de toegepaste algoritmen en berekeningen.
Robbert heeft jarenlange ervaring als bouwkostenexpert. Hij kan uit gebouwinformatie de transitiekosten bepalen om vervolgens centraal in te kopen bij leveranciers van bouwproducten. Hij is commercieel sterk maar kan ook als geen ander de behoefte van de opdrachtgever verwoorden en vertalen naar hetgeen zij daadwerkelijk nodig hebben.
Frits weet vanuit zijn ervaring als ontwikkelaar van digitale platforms wat nodig is om een gebruiksvriendelijk gebouwinformatie-platform te bouwen. Hij heeft kennis van het adviesvak én van de techniek achter onze applicatie. Frits is een energieke en innovatieve leider die constant bezig is met innovatie om zo nieuwe oplossingen te bedenken voor betere en efficiëntere werkprocessen. Hij denkt altijd in kansen én oplossingen.
Stefanie is een doorzetter en bijt zich graag vast om dingen tot in de puntjes uit te zoeken. Stefanie ondersteunt ons team bij acquisitie; van contacten zoeken, tot aan mailings versturen en afspraken maken. Daarnaast houdt zij ook alle agenda’s bij. Wanneer Stefanie in de buurt is, weten wij dat het wel goed komt.
Mandy is onze rots in de branding. Door haar rustige en gestructureerde karakter is Mandy’s ondersteuning op alle lopende projecten ontzettend fijn. Zij zorgt ervoor dat iedereen binnen ons team weet wat die moet doen. Ook begeleidt zij de opdrachtgevers bij de implementatie van Cuby. Met Mandy in ons team loopt alles op rolletjes.
Cuby is de slimmerik van SBLC. Zij is sinds kort klaar om op de voorgrond te treden bij SBLC. Cuby weet alles van vastgoeddata en kan gebouwinformatie en transitiekosten als geen ander, en op een heldere manier visualiseren. Cuby is er niet alleen voor ons, maar vooral voor onze opdrachtgevers.
Wil je meer weten over wat Cuby kan?
Deze website gebruikt cookies. Door gebruik te maken van deze website, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies. Lees meer